cos de cumparaturi
item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

Termeni și condiții

1. Definiții și termeni

iturgent.ro – proprietate a S.C. Softmark S.R.L.-D., persoana juridică de naționalitate română, având sediul în București, nr. 43, sector 6, înregistrată la Registrul Comerțului cu numarul J40/305/2016, cod unic de înregistrare fiscală 35399541.

Site – conținutul de informații, texte, imagini, grafică, design afișate pe www.iturgent.ro și pe subdomeniile acestuia, cât și pe paginile/conturile afiliate pe site-urile www.facebook.com, www.youtube.com, www.instagram.ro.

Vânzător – magazinul online www.iturgent.ro

Cumpărător / Client – orice entitate juridica ce se înregistrează pe site prin completarea unui cont, efectuează o comandă și este de acord cu Terminii și Condițiile prezentate. Termenul folosit in cintinuare fiind de CLIENT.

Cont – diviziune a site-ului care se poate accesa prin introducerea unei adrese de e-mail și o parolă ce permite plasarea de comenzi, printarea facturilor, verificarea stadiului comenzilor plasate și istoricul acestora.

Comandă – document electonic completat, prin intermediul site-ului, de catre Cumpărător / Client, ce intenționeză să achiziționeze de la Vânzător Produse.

Contract – reprezintă comanda plasată online, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului sau a Cumpărătorului / Clientului.

Fisa de service / Contract de prestari servicii – document electronic completat, de catre Vanzator, la preluarea oricarui echipament electronic in service.

Produse și Servicii – orice bun sau serviciu menționate în comandă, care urmează a fi livrate / furnizate Cumpărătorului / Clientului în urma Contractului încheiat prin plasarea comenzii pe Site sau prin emiterea fisei de service.

2. DREPTURI DE AUTOR

2.1. www.iturgent.ro este proprietatea de drept a S.C. Softmark S.R.L.-D..

2.2. Continutul site-ului este protejat de legile in vigoare cu privire la Drepturile de autor iar folosirea textelor, imaginilor, a datelor sau a oricarei informatii din continutul acestuia fara acordul scris al S.C. Softmark S.R.L.-D. se pedepseste conform legilor in vigoare.

Intregul continut al acestui site este proprietate a www.digi-mind.ro, acesta incluzand texte, desingn, elemente grafice, imagini, simboluri, scripturi, programe si alte date. Drepturile de autor sunt protejate de legea privind drepturile de autor si legile cu privire la proprietatea intelectuala. Folosirea fara acordul scris al FRACTAL COMPUTERS S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste conform legilor in vigoare.

3. CONDITII CONTRACTUALE

3.1. Plasarea unei comenzi pe site-ul www.iturgent.ro sau telefonic reprezintă un contract încheiat la distanță, Cumpărătorul este de acord cu Termenii și Condițiile site-ului. Contractul intră în vigoare doar după expedierea produselor sau predarea acestora de către Vânzător către Client.

3.2. Orice comandă plasată online sau telefonic nu prezintă nicio obligație pentru Vânzător. Acesta își rezervă dreptul de a modifica cantitatea de Produse și/sau Servicii din Comandă notificând în prealabil Cumpărătorul pe e-mail sau la numărul de telefon specificat la plasarea comenzii. În cazul în care produsul nu mai este disponibil Vânzătorul v-a propune un Produs/Serviciu asemănător sau v-a returna integral banii.

3.3. Pentru comenzile ce urmează a fi ridicate de la sediul www.iturgent.ro, prețurile și rezervările produselor și/sau serviciilor sunt valabile 72 ore de la plasarea comenzii.

3.4. Datele de identificare menționate în comandă se vor folosi la completarea Contractului (Factura) la care se va anexa Certificatul de Garanție.

3. COMERT ONLINE

3.1. www.iturgent.ro este un magazin online unde oricine poate plasa o comandă după înregistrarea unui cont de Client.

3.2. Comunicările dintre Vânzător și Client se vor face prin informațiile menționate pe pagina de Contact sau direct la sediul www.iturgent.ro.

3.3. Prețurile afișate pe site sunt exprimate în RON și nu includ T.V.A., S.C: Softmark S.R.L.-D. fiind companie neplătitoare de T.V.A.

3.4. În cazul plăților online Vânzătorul nu este și nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând dar nelimitându-ne la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Clientul.

3.5. Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor și a Serviciilor afișate pe site, cum ar fi: imagini, video, texte, bannere, etc. sunt doar cu titlu informativ.

3.6. Pentru buna funcționare a site-ului, www.iturgent.ro își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului dacă Vanzătorul consideră că acesta ar putea prejudicia în vreun fel www.iturgent.ro. Pentru lămuriri Clientul poate contacta reprezentanții www.iturgent.ro prin orice modalitate specificată la în pagina de Contact.

4. SERVICII DE REPARATII

4.1. Procedură de preluare în service a unui Laptop, Desktop sau Tabletă

Preluarea în service a echipamentului dumneavoastrã se face în urma completãrii fișei de service cu seriile componentelor și a accesoriilor laptop-ului, desktop-ului sau tabletei.

Fișa de service va primi un numãr de intrare, acest numãr reprezentând și ordinea în care echipamentul va fi repartizat unui tehnician.

4.2. Mod de lucru

Orice reparație începe cu DIAGNOSTICAREA echipamentului. Acest prim pas este foarte important în vederea intervenției corecte asupra componentei sau a chip-ului defect.

În urma diagnosticãrii, tehnicianul comunicã rezultatul managerului de departament. Aceștia stabilesc timpul și materialele necesare intervenției.

Pasul urmãtor este înștiințarea clientului despre costul integral al reparației și durata estimativã a acesteia.

ACORDUL CLIENTULUI pentru reparație înseamnã acceptul costului.

În urma procesului de diagnosticare simptomele echipamentului se pot agrava, fiind posibil ca acesta sã se manifeste diferit sau sã nu mai porneascã deloc.

Dacã, dupã comunicarea diagnosticului și a costului reparației, clientul refuzã intervenția, acesta poate prelua echipamentul fãrã a plãti nimic.

ATENȚIE!!! Echipamenul IT (laptop, desktop sau tableta) fiind nefuncțional la preluarea în service, nu putem verifica integritatea datelor. De aceea, nu ne asumãm responsabilitatea prentru informațiile stocate pe unitațile HDD, SSD sau carduri de memorie.

4.3. Procedura de predare a echipamentului

Predarea echipamentului aflat în service se face DOAR cu prezentarea, de cãtre client, a exemplarului 2 al fișei de service.

Garanția oferitã este de minim 90 de zile, din momentul preluãrii echipamentului, fiind valabilã DOAR în prezența FIȘEI DE SERVICE.

4.4. Modalități de plată

Plata reparației se poate efectua CASH, cu CARDUL sau TRANSFER BANCAR.

În cazul transferului bancar, echipamentul se poate prelua DOAR dupã recepționarea banilor în cont!

5. COMANDA

5.1. Clientul poate realiza Comenzi pe Site, prin adăugarea Produselor sau Serviciilor în coșul de cumpărături, urmând a alege modalitatea de plată și adresa de livrare, după care se va apăsa butonul Finalizare Comandă. Produsele sau Serviciile adăugate ăn coș este disponibil pentru achiziție în măsura în care sunt disponibile în stoc. Adăugarea Produselor sau Serviciilor în coșul de cumpărături nu constituie o rezervare a acestora și nici plasarea comenzii, doar dacă este apăsat butonul Finalizare Comandă.

5.2. Toate datele furnizate de către Client în procesul de cumpărare sunt considerate corec te, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

5.3. Finalizarea Comenzii atribuie Vanzătorului dreptul de a contacta Clientul prin e-mail sau telefonic, sau orice alt mijloc agreat de Vânzător, în orice situație necesară pentru livrarea comenzii în condiții normale.

5.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație a vreunei părți față de cealaltă.

5.5. Condiții în care Vânzătorul poate anula comanda, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreuna din părți să pretindă celelilalte daune-interese:

A) respingerea tranzacției bancare de catre banca emitentă a cardului Clientului

B) procesatorul de carduri utilizat, pentru plați online, de catre www.iturgent.ro, respinge tranzacția

C) Clientul nu furnizează datele corecte, complete și adevarate în procesul de Comandă

5.6. Clientul are dreptul de a returna un Produs, fără a invoca niciun motiv și fără a suporta alte costuri, DECÂT CELE DE TRANSPORT, conform OUG nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice de la ridicarea/primirea comenzii.

5.7. În cazul în care o comandă cuprinde mai multe Produse, care sunt livrate separat, termenul de 14 zile este luat în considerare pentru fiecare Produs în parte de la data ridicării/primirii comenzii.

5.8. În cazul în care Clientul decide returnarea Produsului/Produselor, acesta va fi obligat să completeze formularul de RETUR pus la dispoziție de www.iturgent.ro la secțiunea Condiții retur.

5.9. La returnarea Produsului/Produselor Clientul se obligă să returneze orice cadou primit odată cu Produsul/Produsele achiziționate. De asemenea acesta se obligă să returneze Produsul/Produsele și Cadoul în ambalajul original, fără a fi deteriorat însoțit de o copie a facturii fiscale și certificatul de garanție în original. Lipsa oricarui element specificat anterior atrage după sine anularea returnării.

5.10. Returnarea se va face în termen de maxim 3 zile de la efectuarea înștiințării prin intermediul formularului de retur din secțiunea Condiții retur.

5.11. În cazul în care un Client solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, Vânzătorul se obligă să ramburseze Clientului suma în termen de 14 zile de la recepționarea completă și corectă a produselor prin transfer bancar în contul pus la dispoziție de către client.

5.12. În cazul în care Vânzătorul nu poate onora o comandă, acesta se obligă să înștiințeze clientul și să returneze contravaloarea Produsului/Serviciului în termen de maxim 7 zile de la data la care Vanzătorul a luat la cunoștință acest fapt, în contul clientului, în cazul în care Comanda a fost achitată online sau în avans.

6. CONTRACTE (produse sau servicii) PENTRU CARE NU SE APLICA POLITICA DE RETUR

6.1. contractele de prestări de servicii - după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă costul si timpul de executie, inclusiv riscurile la care se ce apar in timpul procesului de diagnosticare si reparative.

6.2. furnizarea de Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar

6.3. contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere.

6.4. produsele care au deteriorate etichetele, ambalajele originale sau sigiliile aflate pe bunuri; sau orice alt detaliu ce va impiedica revanzarea produsului ca nou.

7. Confidentialitate

7.1. iturgent.ro va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

7.2. Toate detaliile prezente in Comenzi si Contracte sunt confidentiale si pot fi facute publice DOAR cu acordul prealabil scris al Vanzatorului.

7.3. Prin inscrierea in baza de date a iturgent.ro, Clientul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru.

8. Termeni si conditii de plata

8.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.iturgent.ro nu includ T.V.A., Vanzatorul fiind o companie neplatitoare de T.V.A.

8.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda/Contract/Factura. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

8.3. Pentru a achita produsele comandate pe iturgent.ro ai la dispozitie mai multe optiuni:

  • Plata numerar la sediul nostru. Plata se face integral, in lei, la ridicarea produselor din magazin.
  • Plata cu cardul la ridicarea produselor din magazin. Se pot efectua plati cu carduri emise cu sigla Visa, MasterCard si Maestro.

    Atentie! Daca optiunea de a introduce PIN-ul nu este activata / este dezactivata, dupa caz, plata se poate efectua doar daca persoana este si posesorul legal al cardului, fiind necesara verificarea actului de identitate, iar semnatura trebuie sa corespunda cu cea de pe spatele cardului.

  • Plata ramburs la ridicarea coletului de la curier

    Plata se face la livrarea produselor la domiciliu catre agentul de curierat.

  • Ordin de plata

    Plata prin Ordin de plata se face doar dupa confirmarea telefonica a comenzii cu unul dintre agentii iturgent.ro si in baza unei facturi proforme emise de iturgent.ro.

    In acest caz, livrarea produselor se face doar dupa incasarea sumei aferente comenzii in cont.

9. LIVRAREA BUNURILOR

9.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Produsele prin curierat rapid in reteaua acestuia de acoperire, sau de la sediul iturgent.ro, conform optiunii clientului.

9.2. Produsele expediate vor fi ambulate conform normelor de siguranta si a standardelor de transport prin serviciul de curierat rapid.

10. GARANTII

10.1. Produsele comercializate de catre S.C. Softmark S.R.L.-D. prin intermediul site-ului iturgent.ro beneficiaza de garantii conform legislatiei in vigoare.

10.2. Serviciile de reparatii prestate de iturgent.ro beneficiaza de o garantie minima de 3 luni.

10.3. Certificatele de garantie sunt eliberate de iturgent.ro si vor insoti produsele vandute.

10.4. Garantia este acordata si rezolvata de catre iturgent.ro, la sediul acesteia.

11. RASPUNDERE

11.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru orice fel de daune pe care Cumparatorul le provoaca sau rezulta din utilizarea Produselor dupa livrarea sau ridicarea acestora din sediul iturgent.ro.

11.2. Odata cu plasarea comenzii pe site sau a predarii unui echipament in service, Clientul este de acord cu Termenii si Conditiile afisate pe site-ul www.iturgent.ro.

11.3. Termenii si Conditiile pot fi modificate oricand, fara o instiintare prealabila, si intra in vigoare imediat ce sunt afisate in sectiunea “Termeni si Conditii”.

12. COMENTARII SI PARERI (REVIEW)

12.1. Comentariile si parerile se poate face doar din contul de Client. Acestea pot fi atat pozitive cat si negative si se vor referi STRICT la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

12.2. Vanzatorul are dreptul irevocabil, nelimitat si exclusiv de a utiliza, modifica, adapta sau publica continutul unul comentariu sau al unei pareri.

12.3. In momentul inscrierii unui comentariu sau a unei pareri Clientul de OBLIGA:

  • sa foloseasca un limbaj adecvat, fara cuvinte ce pot jigni sau afecta un alt Client;
  • sa se refere, asa cum am mentionat mai sus, STRICT la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu;
  • sa introduca doar informatii realiste, corecte si in conformitate cu legile aplicabile
  • sa nu furnizeze informatii sau link-uri din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate ca si Vanzatorul, sau activitati ce pot influenta decizia Clientului

13. FORTA MAJORA

13.1. Forta majora este un evenimen imprevizibil, ce nu poate fi controlat sau evitat. In acest caz niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale.

13.2. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, sau partea care o invoca se afla in incapacitatea de a relua activitatea spre indeplinirea obligatiilor contractuale, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

14. LEGEA APLICABILA

Eventualele litigii aparute intre iturgent.ro si Clienti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti. Termenii si conditiile afisate pe site se supun legilor in vigoare.