cos de cumparaturi
item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

1. POLITICA RETUR

1.1. Clientul are dreptul de a returna un Produs, fără a invoca niciun motiv și fără a suporta alte costuri, DECÂT CELE DE TRANSPORT, conform OUG nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice de la ridicarea/primirea comenzii.

1.2. În cazul în care o comandă cuprinde mai multe Produse, care sunt livrate separat, termenul de 14 zile este luat în considerare pentru fiecare Produs în parte de la data ridicării/primirii comenzii.

1.3. În cazul în care Clientul decide returnarea Produsului/Produselor, acesta va fi obligat să completeze formularul de RETUR pus la dispoziție de www.iturgent.ro la secțiunea Condiții retur.

1.4. La returnarea Produsului/Produselor Clientul se obligă să returneze orice cadou primit odată cu Produsul/Produsele achiziționate. De asemenea acesta se obligă să returneze Produsul/Produsele și Cadoul în ambalajul original, fără a fi deteriorat însoțit de o copie a facturii fiscale și certificatul de garanție în original. Lipsa oricarui element specificat anterior atrage după sine anularea returnării.

1.5. Returnarea se va face în termen de maxim 3 zile de la efectuarea înștiințării prin intermediul formularului de retur din secțiunea Condiții retur.

1.6. În cazul în care un Client solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, Vânzătorul se obligă să ramburseze Clientului suma în termen de 14 zile de la recepționarea completă și corectă a produselor prin transfer bancar în contul pus la dispoziție de către client.

1.7. În cazul în care Vânzătorul nu poate onora o comandă, acesta se obligă să înștiințeze clientul și să returneze contravaloarea Produsului/Serviciului în termen de maxim 7 zile de la data la care Vanzătorul a luat la cunoștință acest fapt, în contul clientului, în cazul în care Comanda a fost achitată online sau în avans.

2. CONTRACTE (produse sau servicii) PENTRU CARE NU SE APLICA POLITICA DE RETUR

2.1. contractele de prestări de servicii - după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă costul si timpul de executie, inclusiv riscurile la care se ce apar in timpul procesului de diagnosticare si reparative.

2.2. furnizarea de Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar

2.3. contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere.

2.4. produsele care au deteriorate etichetele, ambalajele originale sau sigiliile aflate pe bunuri; sau orice alt detaliu ce va impiedica revanzarea produsului ca nou.