cos de cumparaturi
item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

Colaboratori

Servicii profesionale reparații laptop

PROCEDURĂ PRELUARE ECHIPAMENT

Preluarea în service a echipamentului dumneavoastrã se face în urma completãrii fișei de service cu seriile componentelor și ale accesoriilor laptop-ului sau ale tabletei, imediat ce au fost aduse de către colaborator sau după livrarea curierului.

Fișa de service va primi un numãr de intrare, acest numãr reprezentând și ordinea în care echipamentul va fi repartizat unui tehnician.

MOD DE LUCRU

Orice reparație începe cu DIAGNOSTICAREA echipamentului. Acest prim pas este foarte important în vederea intervenției corecte asupra componentei sau ansamblului defect.

În urma diagnosticãrii, tehnicianul comunicã rezultatul managerului de departament. Aceștia stabilesc timpul și materialele necesare intervenției.

Pasul urmãtor este înștiințarea clientului despre costul total al reparației și durata estimativã a acesteia.

ACORDUL CLIENTULUI pentru reparație înseamnã acceptul costului.

În urma procesului de diagnosticare simptomele echipamentului se pot agrava, fiind posibil ca acesta sã se manifeste diferit sau sã nu mai porneascã deloc. Din acest motiv, dacă se refuză reparația laptopului sau a tabletei în cauză, acesta nu mai pot fi predate în starea inițială.

Atentie! Echipamenul IT (laptop sau tableta) fiind nefuncțional la predarea în service, nu putem verifica integritatea datelor sau a componentelor. De aceea, nu ne asumãm responsabilitatea prentru sistemele de operare piratate, programele fãrã licențã instalate, date aflate pe unitățile de stocare sau componente ce nu vor fi funcționale după repararea laptopului (hard disk, memorie ram, display, etc.), acestea putând fi identificate conform seriilor înscrise pe fișa de service.

PROCEDURA DE PREDARE A ECHIPAMETULUI

Predarea echipamentului aflat în service se face cu prezentarea, de cãtre client, a exemplarului 2 al fișei de service sau expedierea acestuia prin curier cu packing list.

Garanția oferitã este de minim 90 de zile, din momentul preluãrii echipamentului sau expedierii acestuia prin curier.

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Plata reparației se poate efectua CASH, RAMBURS sau prin TRANSFER BANCAR.

În cazul transferului bancar, echipamentul se poate prelua DOAR dupã recepționarea banilor în cont!

PROGRAM DE PARTENERIAT

  • DISCOUNT 10% - valoarea totală a manoperei nu depășește 1.000,00 RON
  • DISCOUNT 12% - valoarea totală a manoperei se află între 1.000,00 și 2.000,00 RON
  • DISCOUNT 15% - valoarea totală a manoperei se află între 2.000,00 și 3.500,00 RON
  • DISCOUNT 20% - valoarea totală a manoperei depășește 3.500,00 RON

Discountul se aplică la prețurile de listă iar procentul se acordă conform valorii totale a reparațiilor din luna precedentă.

Pentru PRIMA LUNĂ a colaborării se va acorda o REDUCERE de 20%.

Facilități oferite în timpul colaborării:

  • DIAGNOSTICARE GRATUITĂ la intrarea echipamentelor în service;
  • PRIORITIZARE în derularea procesului de service;
  • FACILITATE DE EXPEDIERE a echipamentelor în țară, la prețuri reduse, prin curier rapid.